pozycjonowanie - regulamin
Regulamin określający zasady systemu pozycjonowania ofert w katalogu ofert.
Aktualizacja dnia 05.07.2024
I. Zasady ogólne
- Definicja pozycjonowania. Pozycja obiektu na listach wyszukań noclegów uzależniona jest od ustawionej stawki dziennej.
- Pozycjonowanie odbywa się na podstawie dostępnego budżetu obiektu oraz ustawienia stawki dziennej.
- Stawka dzienna oznacza ilość punktów pobraną z budżetu obiektu w celu podniesienia pozycji w rankingu.
- Możliwość dodatkowego pozycjonowania oferty jest dostępna jedynie dla ofert w pakiecie złotym.
II. Koszt punktów oraz zasilanie konta
- Koszt 1 punktu wynosi 1 zł. Zasilenia konta punktami premiowane są jednak naliczaniem dodatkowych premii w zależności od wartości pojedyńczego doładowania. Wartości premii obliczane są następująco:
- od 100 do 499 zł +20% więcej
- od 500 do 999 zł +40% więcej
- od 1000 do 1499 zł +60% więcej
- od 1500 do 1999 zł +80% więcej
- od 2000 do 2999 zł +100% więcej
- od 3000 zł +120% więcej - Konto zasilić można poprzez system płatności online dostępny po zalogowaniu w panelu klienta lub wpłacając środki na rachunek bankowy: 32 1140 2004 0000 3402 7838 6293 dowolnej kwoty, podając w tytule przelewu nr ID oferty z dopiskiem "doładowanie konta".
- Serwis e-wczasy zastrzega sobie prawo do organizowania okresowych promocji na zakup punktów pozycjonujących. Premia jest umowną wartością, jaką serwis e-wczasy dolicza na konto użytkownika w ramach promocji.
III. Wykorzystanie zgromadzonych środków
- Środki na koncie można przeznaczyć jedynie na usługę pozycjonowania oferty na listach wyszukań w serwisie.
- Aby podnieść pozycję obiektu należy ustawić stawkę wyższą od stawki obiektu poprzedzającego o wartość miniamalną zależną od wysokości aktualnej stawki. Patrz punkt 3 i 4.
- Minimalna stawka punktów aby uruchomić pozycjonowanie wynosi 1 pkt.
- Minimalne stawki do podbicia oferty względem innych obiektów:
- 0,5 pkt dla stawek w przedziale 1 - 10 pkt
- 1 pkt dla stawek w przedziale 10-20 pkt
- 2pkt dla stawek w przedziale 20-50pkt
- 5pkt dla stawek w przedziale 50-100pkt
- 10pkt dla stawek powyżej 100pkt - System aktualizuje i pobiera opłatę z konta raz dziennie w porannych (do godziny 09:00). Zatem ustawienie budżetu o godz. np. 14.00 zostanie zrealizowane dnia następnego.
- W związku z aktualizacją pozycji raz dziennie, ostateczna pozycja może ulec zmianie w przypadku gdyby inne osoby zmieniły w tym samym dniu również stawkę - gdyż mogło by to przełożyć się na inne wartości stawek wśród konkurujących obiektów.
IV. Licytacja miejsc i sposób pobierania opłat
- Ustalając dzienny budżet operujemy dwoma pojęciami:
a) maksymalna stawka dzienna
b) aktualna stawka dzienna
ad. a) Maksymalna stawka dzienna, jest to kwota jaką deklarujemy, że jesteśmy w stanie zapłacić aby podnieść pozycje.
ad. b) Aktualna stawka dzienna, to kwota jaka pobierana jest przez system w rzeczywistości. Nigdy nie może być większa, niż zadeklarowana stawka maksymalna. - System ustala pozycje na podstawie posiadanych informacji o maksymalnych stawkach obiektów wyświetlanych na liście. Kwota jaką pobierze konkretnym obiektom zawsze będzie jedynie MINIMALNIE wyższa niż to konieczne do uzyskania wyższej pozycji. Zgodnie z wyżej wymienionymi progami, będą to stawki 0,50 pkt. , 1 pkt. , oraz dalej z każdym wzrostem wartości stawek - minimalnie o 10% większa.
Przykład:
- obiekt A ustawia stawkę maks. 25 pkt.
- Obiekt B stawkę 20 pkt.
- Obiekt C 12 pkt.
- obiekt D 5 pkt
Pobrana stawka dzienna będzie wynosiła odpowiednio:
- obiekt A: 22 pkt
- obiekt B: 13 pkt
- obiekt C: 5,5 pkt
- obiekt D: maks 5 pkt - min. 1 pkt (w zależności od ustawień innych obiektów)
V. Reklamacje i zwroty
- Wszelkie reklamacje dotyczące zakupu i wykorzystania punktów lub błędów w działaniu systemu należy kierować pisemnie na adres korespondencyjny firmy E-WCZASY.PL lub mailowo na adres: [email protected]
- W razie wykrycia nieprawidłowości w naliczeniu zakupionych punktów lub pobranych stawek dziennych należy niezwłocznie powiadomić administratora serwisu e-wczasy.pl telefonicznie na nr biura obsługi klienta pod numerem 880 180 190 lub mailowo.
- Niewykorzystane środki na saldzie konta klienta nie podlegają zwrotowi na środki pieniężne.