Menu

pozycjonowanie - regulamin

Regulamin określający zasady systemu pozycjonowania ofert w katalogu ofert.
Aktualizacja dnia 05.07.2024

I. Zasady ogólne

  1. Definicja pozycjonowania. Pozycja obiektu na listach wyszukań noclegów uzależniona jest od ustawionej stawki dziennej.
  2. Pozycjonowanie odbywa się na podstawie dostępnego budżetu obiektu oraz ustawienia stawki dziennej.
  3. Stawka dzienna oznacza ilość punktów pobraną z budżetu obiektu w celu podniesienia pozycji w rankingu.
  4. Możliwość dodatkowego pozycjonowania oferty jest dostępna jedynie dla ofert w pakiecie złotym.

II. Koszt punktów oraz zasilanie konta

  1. Koszt 1 punktu wynosi 1 zł. Zasilenia konta punktami premiowane są jednak naliczaniem dodatkowych premii w zależności od wartości pojedyńczego doładowania. Wartości premii obliczane są następująco:

    - od 100 do 499 zł +20% więcej
    - od 500 do 999 zł +40% więcej
    - od 1000 do 1499 zł +60% więcej
    - od 1500 do 1999 zł +80% więcej
    - od 2000 do 2999 zł +100% więcej
    - od 3000 zł +120% więcej

  2. Konto zasilić można poprzez system płatności online dostępny po zalogowaniu w panelu klienta lub wpłacając środki na rachunek bankowy: 32 1140 2004 0000 3402 7838 6293 dowolnej kwoty, podając w tytule przelewu nr ID oferty z dopiskiem "doładowanie konta".

  3. Serwis e-wczasy zastrzega sobie prawo do organizowania okresowych promocji na zakup punktów pozycjonujących. Premia jest umowną wartością, jaką serwis e-wczasy dolicza na konto użytkownika w ramach promocji.

III. Wykorzystanie zgromadzonych środków

  1. Środki na koncie można przeznaczyć jedynie na usługę pozycjonowania oferty na listach wyszukań w serwisie.
  2. Aby podnieść pozycję obiektu należy ustawić stawkę wyższą od stawki obiektu poprzedzającego o wartość miniamalną zależną od wysokości aktualnej stawki. Patrz punkt 3 i 4.
  3. Minimalna stawka punktów aby uruchomić pozycjonowanie wynosi 1 pkt.
  4. Minimalne stawki do podbicia oferty względem innych obiektów:

    - 0,5 pkt dla stawek w przedziale 1 - 10 pkt
    - 1 pkt dla stawek w przedziale 10-20 pkt
    - 2pkt dla stawek w przedziale 20-50pkt
    - 5pkt dla stawek w przedziale 50-100pkt
    - 10pkt dla stawek powyżej 100pkt

  5. System aktualizuje i pobiera opłatę z konta raz dziennie w porannych (do godziny 09:00). Zatem ustawienie budżetu o godz. np. 14.00 zostanie zrealizowane dnia następnego.
  6. W związku z aktualizacją pozycji raz dziennie, ostateczna pozycja może ulec zmianie w przypadku gdyby inne osoby zmieniły w tym samym dniu również stawkę - gdyż mogło by to przełożyć się na inne wartości stawek wśród konkurujących obiektów.

IV. Licytacja miejsc i sposób pobierania opłat

  1. Ustalając dzienny budżet operujemy dwoma pojęciami:

    a) maksymalna stawka dzienna
    b) aktualna stawka dzienna

    ad. a) Maksymalna stawka dzienna, jest to kwota jaką deklarujemy, że jesteśmy w stanie zapłacić aby podnieść pozycje.

    ad. b) Aktualna stawka dzienna, to kwota jaka pobierana jest przez system w rzeczywistości. Nigdy nie może być większa, niż zadeklarowana stawka maksymalna.
  2. System ustala pozycje na podstawie posiadanych informacji o maksymalnych stawkach obiektów wyświetlanych na liście. Kwota jaką pobierze konkretnym obiektom zawsze będzie jedynie MINIMALNIE wyższa niż to konieczne do uzyskania wyższej pozycji. Zgodnie z wyżej wymienionymi progami, będą to stawki 0,50 pkt. , 1 pkt. , oraz dalej z każdym wzrostem wartości stawek - minimalnie o 10% większa.

    Przykład:
    - obiekt A ustawia stawkę maks. 25 pkt.
    - Obiekt B stawkę 20 pkt.
    - Obiekt C 12 pkt.
    - obiekt D 5 pkt

    Pobrana stawka dzienna będzie wynosiła odpowiednio:
    - obiekt A: 22 pkt
    - obiekt B: 13 pkt
    - obiekt C: 5,5 pkt
    - obiekt D: maks 5 pkt - min. 1 pkt (w zależności od ustawień innych obiektów)

V. Reklamacje i zwroty

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące zakupu i wykorzystania punktów lub błędów w działaniu systemu należy kierować pisemnie na adres korespondencyjny firmy E-WCZASY.PL lub mailowo na adres: [email protected]
  2. W razie wykrycia nieprawidłowości w naliczeniu zakupionych punktów lub pobranych stawek dziennych należy niezwłocznie powiadomić administratora serwisu e-wczasy.pl telefonicznie na nr biura obsługi klienta pod numerem 880 180 190 lub mailowo.
  3. Niewykorzystane środki na saldzie konta klienta nie podlegają zwrotowi na środki pieniężne.